Notice: Undefined index: options in /home/homeisco/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
בנייה קלה יחידת דיור – כל מה שצריך לדעת - בנייה קלה - הומיז קבלן בניה קלה מומלץ ביותר בצפון, מרכז, השרון ודרום.

קבלן רשום מס' 32535

הומיז
הומיז

חברת הבניה הקלה המומלצת בישראל

בנייה קלה יחידת דיור – כל מה שצריך לדעת

Facebook
Telegram
WhatsApp

האם יש לכם גג שטוח וריק, חצר העומדת בשיממונה או נחלה? אולי אפילו קרקע חקלאית קטנה שהופשרה לבניה? הייתם רוצים להקים שם צימר, או יחידת דיור שהילדים הגדולים יוכלו להתארח בה עם הנכדים, או דירה קטנה שתוכלו להשכיר ב- airbnb? אם כך, מה עוצר אתכם?

אנו יכולים לנחש – אתם בוודאי חוששים מפני תהליך בניה ארוך ומסורבל, רעש והפרעה לשכנים ולעצמכם, תקלות והפתעות לא רצויות שיצוצו לאורך הדרך וינפחו את העלויות, ועוד.

ובכן, עצרו הכול, הגעתם למקום הנכון. בניה קלה יחידת דיור, תוספת חדר או אפילו בית פרטי שלם – הינה שיטה אשר נפוצה בעולם מזה שנים רבות, אך הגיעה לישראל רק בשנים האחרונות. לאט אך בטוח – זו הופכת להיות אחת האפשרויות המוצלחות ביותר לבניה בארץ. בניה קלה על הגג או על הקרקע הינה תהליך מהיר, יעיל, חסכוני ושקט. ניתן להשלים בניית יחידת דיור בתוך שבועות ספורים בלבד ועד לכמה חודשים בודדים.

עלות בניה קלה למטר 2020 היא כ- 5,500-6,600  ש”ח למ”ר, ומאפשרת יותר מטראז’ בבית (לעומת אותה עלות בבניה מסורתית) – תודות לשימוש בקונסטרוקציית פלדה דקת דופן מיוחדת המיוצרת במפעל בשיטות מתקדמות.
כמו כן, ייצור מרבית חומרי המבנה במפעל באופן מסודר וסטרילי – מאפשרת להיצמד לתוכנית המקורית, ומבטיחה עמידה בתקציב המקורי, בלי הפתעות.

מה זה בניה קלה?

זוהי שיטה בה שולט עיקרון המודולריות. במקביל להכנת היסודות בשטח, מיוצרים במפעל חלקים קטנים רבים (בהתאם לבקשות העיצוביות ולתכנון ההנדסי)- גלילי מתכת להרכבת הקונסטרוקציה, ופאנלים של גבס או פלטות בטון להרכבת הקירות על גבי הקונסטרוקציה. כל החלקים הללו יגיעו לאתר הבנייה בשלמותם (ומכאן זכו המבנים הללו לכינוי מבנים יבילים – כלומר מבנים שניתן להוביל כמעט בשלמותם ממקום למקום) – ושם יורכבו במהירות ובקלות.
השיטה נקראת גם בנייה יבשה, משום שלמעט הרצפה, הממ”ד והיסודות (אשר יהיו יצוקים בבטון) – מוקם המבנה כולו ללא חומרים רטובים כגון בטון, טיט, מלט וכו’.

לתהליך בניה קלה יחידת דיור או תוספת חדר ישנם יתרונות רבים:

  • חיסכון בכסף- תודות למהירות הבנייה וחיסכון במשאבים (כוח אדם קטן יותר, שימוש מופחת בכלי עבודה כבדים וכו’).
  • שמירה על איכות הסביבה- בשיטת בניה קלה, כמעט ולא נעשה שימוש בחול ים (משאב טבע ההולך ומידלדל, הנמצא בשימוש נרחב מאוד בבניה המסורתית). בנוסף, הפחת קטן מאוד- בזכות תהליך ייצור מדויק במפעל המסתמך על תוכניות ממוחשבות. כלומר- שיטת בניה קלה מייצרת הרבה פחות לכלוך בלתי מתכלה.
  • אפשרות להמשיך לגור בבית במהלך הבניה, היות והתהליך הוא נקי, שקט ומהיר.
  • בידוד תרמי גבוה מאוד בזכות החיבורים ההדוקים בין הפנלים המרכיבים את הקירות – מה שמאפשר גם מגורים נעימים ונוחים וגם חיסכון בהפעלת מזגן או תנור חימום.
 קווים מנחים

הקפידו להיעזר באנשי מקצוע המכירים את השיטה. בניה קלה היא כאמור חדשה למדי בישראל, ולא כל מהנדס ואדריכל (מנוסים ומרשימים ככל שיהיו) יודעים כיצד לתכנן באופן המתאים לשיטה.
אנו בהומיז מציעים מעטפת רחבה של אנשי צוות בעלי ידע על השיטה – קבלן בניה קלה, אדריכלים, מעצבים, מהנדסים, אנשי בטיחות ועוד. מלבד התכנון והעיצוב הראשוניים, נערוך עבורכם גם את כל הבדיקות והתכנונים. למשל, במקרה של בניה קלה על הגג – נערוך תכנון הנדסי לחלוקת המשקל באופן שווה ויציב, כדי לשמור על בטיחות הגג.

בנוסף, הגישו בקשות לאישורי בניה מבעוד מועד – היות והתהליך יכול לקחת כחצי שנה (עבור בניה קלה על הגג של יחידת דיור או חדר) ואפילו עד שנה עבור בית פרטי. גם בתחום זה – צוות המומחים של הומיז יוכל לסייע לכם.

לטיפים נוספים, שאלות ורעיונות – פנו אלינו עוד היום, ונתחיל לתכנן את יחידת הדיור שלכם – ביחד.

עוד תוכן שיעניין אותך

בניית בית פרטי בבניה קלה

חושבים לבנות את הבית הפרטי שלכם ולא בטוחים באיזו שיטה לבחור? ככל שהעולם מתקדם לעבר פתרונות בנייה יעילים וידידותיים יותר לסביבה, בניה קלה מציעה חלופה

בניית וילה עם בניה קלה ?

שוקלים לבנות את וילת החלומות שלכם, אך מודאגים מהזמן, העלויות וההשפעה על הסביבה? מה אם הייתם יכולים לקבל את הווילה המושלמת שמתאימה לסגנון, להעדפות ולתקציב

מה שלבים לבניית וילה?

בניית וילת חלומות היא מסע מרגש אך מורכב המשלב מגוון רחב של גורמים, החל מהניצוץ הראשוני של רעיון ועד לליטושים הסופיים של הבית המדהים שלכם.