Notice: Undefined index: options in /home/homeisco/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
בניה קלה על הגג - בנייה קלה - הומיז קבלן בניה קלה מומלץ ביותר בצפון, מרכז, השרון ודרום.

קבלן רשום מס' 32535

הומיז
הומיז

חברת הבניה הקלה המומלצת בישראל

בניה קלה על הגג

Facebook
Telegram
WhatsApp

יש לכם שטח פנוי על הגג, ואתם נמנעים מלבנות עליו תוספת בניה, בגלל הפחד מרעש, לכלוך, תקציב מנופח וזמן עבודה ארוך?

הגעתם למקום הנכון! 

שיטת הבניה הקלה תופסת תאוצה בארץ, והיא מאפשרת לנצל את שטח הגג – למגורים, למחסן, לאירוח ילדים בוגרים או אפילו להשכרה כצימר או דירת Airbnb – תוך זמן קצר, בעלות מופחתת וכמעט ללא רעש ולכלוך.

בניה קלה על הגג נעשית ברובה מחוץ לשטח הבית – במפעל. שם יכינו מראש את קירות המבנה, כמעט בשלמותם, בצורת פלטות. הפלטות הללו הן לרוב אקווה פנל, גבס חוץ או פלטות ג’ימס הארדי. על הגג שלכם תתבצע עבודה מהירה ונקייה, הכוללת בשלב הראשון הרכבת קונסטרוקציה בלבד (קיימות שתי שיטות עיקריות – בניית קונסטרוקציה מחוזקת במקום, או ייצור קונסטרוקציה מיוחדת מפלדה דקת דופן במפעל – והתקנתה על הגג). לאחר התקנת הקונסטרוקציה – יולבשו עליה הפלטות אשר יוצרו מבעוד מועד. 

בניית גג בשיטת הבניה הקלה אורכת בדרך כלל ימים ספורים בלבד, ומספקת תוצר עמיד ויציב – ממש כמו בבניה המסורתית ולעיתים אפילו יותר.

קבלן בניה קלה יספק לכם את כל מעטפת השירותים הנדרשת לתכנון בניה קלה על הגג:

  • תכנון ראשוני, מדידת השטח ובדיקת יציבות הגג ואפשרויות הבניה.
  • עיצוב תוספת הבניה בעזרת אדריכלים ומעצבים, תוך התחשבות מלאה בצורכיכם ובסגנונכם.
  • הערכת סיכונים, תכנון לוח זמנים ושליטה בכל מרכיבי הבניה.
  • תכנון הבאת החומרים למקום – למשל בדיקת היתכנות הכנסת מנוף לשטח.
  • ביצוע תהליך הבניה כולו בפועל, כולל חיבורים לתשתיות, עד לרגע קבלת המפתח.

יתרונות בניה קלה על הגג:

בעלי בתים שיבחרו בניית גג בשיטת הבניה הקלה יכולים לצפות לזמני בניה מהירים בהרבה מבניית גג בשיטה המסורתית – החל מכמה ימים ועד גג (ראיתם מה עשינו כאן) מספר שבועות בודדים.

לשיטה זו של תוספת בניה קלה מחירים ברורים וקבועים מראש – ללא הפתעות – בזכות היכולת להיצמד לתוכנית (שהרי היא מורכבת ברובה במפעל בתנאים סטריליים). בנוסף, עלות בניה קלה למ”ר היא לרוב נמוכה מבניה “רגילה” – בזכות שימוש בכוח אדם מצומצם, קלות הבאת חומרי הגלם אל המקום, מהירות ההרכבה ועוד.

הבניה קלה ונעימה גם עבור דיירי הבית והשכנים. העבודה נקייה, שומרת על הסביבה, ושקטה מאוד יחסית לבניה מסורתית (חשבו כמה רעשי פטישים ומסורים נחסכים, כאשר הקירות מגיעים למקום כבר כמעט שלמים). בעלי הבית לרוב לא נדרשים לעזוב את הבית במהלך הבנייה, מה שחוסך להם זמן, כסף והרבה כאב ראש.

בניה קלה על הגג נעשית מחומרים ברמה הגבוהה ביותר, והחיבורים ההדוקים בין הפנלים המרכיבים את הקירות – מאפשרים בידוד איכותי במיוחד בפני חום וקור ונגד רעש. דבר זה אף מאפשר חיסכון בצריכת החשמל, משום שיש פחות צורך בקירור וחימום החדר.

בניה קלה על הגג- גם בבניינים משותפים:

ישנם בניינים בהם הגג הוא רכוש פרטי של בעלי הדירה. הדבר נכון בדרך כלל לא לבניינים עם גג פתוח וריק (שאין עליו בניה כלל), אלא לדירות גג, פנטהאוזים וכדומה – כלומר דירות בהן הגג הוא “המרפסת” של הדירה. חשוב לדעת, שלעיתים גם בניית גג שהוא רכוש אישי – מחייבת את הסכמתם של לפחות 75% מבעלי הדירות בבניין. קבלן בניה קלה יוכל לעזור לכם גם בנושא בדיקת האישורים וההיתרים במקרה כזה.

לאחר קבלת כל האישורים, בניה קלה על הגג יכולה דווקא להתאים מאוד לבניין משותף – משום שהיא מאפשר עבודה עם חומרים קלים שאינם מעמיסים על הגג, ותוך מינימום הפרעה למנוחת השכנים.

רוצים לשמוע עוד על בניה קלה על הגג? לא יכולים כבר לחכות להגדלת שטח הבית וקבלת חדר שלם נוסף? צרו איתנו קשר בהומיז, ונתחיל לתכנן ביחד.

עוד תוכן שיעניין אותך

בניית בית פרטי בבניה קלה

חושבים לבנות את הבית הפרטי שלכם ולא בטוחים באיזו שיטה לבחור? ככל שהעולם מתקדם לעבר פתרונות בנייה יעילים וידידותיים יותר לסביבה, בניה קלה מציעה חלופה

בניית וילה עם בניה קלה ?

שוקלים לבנות את וילת החלומות שלכם, אך מודאגים מהזמן, העלויות וההשפעה על הסביבה? מה אם הייתם יכולים לקבל את הווילה המושלמת שמתאימה לסגנון, להעדפות ולתקציב

מה שלבים לבניית וילה?

בניית וילת חלומות היא מסע מרגש אך מורכב המשלב מגוון רחב של גורמים, החל מהניצוץ הראשוני של רעיון ועד לליטושים הסופיים של הבית המדהים שלכם.