Notice: Undefined index: options in /home/homeisco/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
כל מה שרצית לדעת על מבנים ניידים - בנייה קלה - הומיז קבלן בניה קלה מומלץ ביותר בצפון, מרכז, השרון ודרום.

קבלן רשום מס' 32535

הומיז
הומיז

חברת הבניה הקלה המומלצת בישראל

כל מה שרצית לדעת על מבנים ניידים

Facebook
Telegram
WhatsApp

בטוח שכבר שמעת על המושג “מבנה נייד” או שאולי שמעת על זה כבר בצבא שהרס”ר קרא לכולם להגיע ל-“מבנה יביל”.
הרעיון של בניית מבנים ניידים מסתתר תחת היתרון שניתן לשנע את המבנה ללא כל בעיה בצורה פשוטה ויעילה תוך שמירה על צורתו המקורית של המבנה הנייד וללא שום פגיעה ביסודות או בפנים המבנה.

מה ההבדל בין מבנה נייד לקרוואן?


בוא נעשה את זה פשוט: קרוואן = מבנה עם גלגלים.
לעומת זאת למבנה יביל או כמו שאנחנו בהומיז קוראים לו מבנה נייד, בשונה מקרוואן אין אפשרות להכניס את המפתח לסוויטש ולנסוע כי זה פשוט יהיה קצת קשה לנסוע בו בכבישי איילון בלי גלגלים.
מה שכן ניתן לעשות זה לשכור משאית גדולה שתיקח את המבנה הנייד מהמיקום הנוכחי שלו עד לכתובת המגורים או המשרד ובעזרת מנוף מציב אותו בשטח תוך תשומת לב גבוהה לכבלי חשמל ותשתיות תקשורת כמו כן תמיד חשוב לבדוק את העצים וקווי החשמל באזור על מנת לוודא שלמנוף ישנה גישה קלה ובטוחה להרים את המבנה ולהניח אותו בנקודה הרצויה ללא שום הפרעות.

אפשר לומר שבעשור האחרון אנחנו רואים יותר ויותר שימושים יצירתיים למבנים ניידים למגוון ענק של מטרות. אם יצא לכם לעבור ליד בית כנסת בשנים האחרונות בטוח שמתם לב שביום אחד בהיר נוסף לבית הכנסת או לישיבה חדר לימוד מבנייה קלה המשמש את בית הכנסת לשיעורי תורה, הכנה לטקס בר המצווה, הוספת אזור המיועד לנשים ועוד. בנוסף לכל זה ניתן לראות חדרי אוכל, משרדי מכירות בעולם הנדל”ן שיכולים להופיע גם מעוצבים עם התאמה לעיצוב הפרויקט וכמובן השימוש הנפוץ ביותר הוא לצורך מגורים, בין אם יחידת דיור להשכרה או עד הרחבת בית קיים להוספת חדרי ילדים אנו רואים נעשה שימוש נרחב במבנים ניידים לכל מיני מטרות וזאת לא רק בזכות העלות הנמוכה אלא גם בזכות האיכות הגבוהה שניתן להשיג וכל זאת תוך בנייה קצרה ומהירה.

למי מתאים מבנה נייד?


האם האזור המיועד נמצא בקיבוץ, מושב, שטח מסחרי או בבית פרטי?
כאשר אנו מתכננים את המבנה לצורך מגורים או הרחבת מבנה קיים ישנו הצורך להיות בעל זכות לבנייה על הקרקע וכמובן מספיק מקום כדי לאפשר הוספת מבנה נייד כמו לצורך השכרת יחידת הדיור בבתים פרטיים לצורך תשלום המשכנתא, טריק ידוע של משקיעים הרוכשים לעצמם בית פרטי ומעוניינים לחסוך בתשלומי המשכנתא היקרים כל כך על ידי השכרת יחידת דיור מבנייה קלה בחצר ביתם.

כמה עולה מבנה נייד?

לזרוק מחיר באוויר זה לא יהיה רציני כאשר אנו מדברים על תחום עם כל כך הרבה משתנים.
מה שכן ניתן לומר זה שהמחירים נעים בין כמה אלפי שקלים למבנה קטן בגודלו כמחסן או עמדת אבטחה ומטפסים עד לסכומים של מאות אלפי שקלים כאשר מדברים על בניית בית פרטי או מבנה ציבורי גדול מבנייה קלה או מבנה נייד. ישנם כמובן נקודות נוספות שצריך לקחת בחשבון וגם הם יכולים להעלות את מחיר הבנייה, בין אם מדובר בגודל המבנה, איכות החומרים מהם הוא מיוצר וכמובן אלמנטים עיצוביים ואדריכלים המשפיעים באופן ישיר על המחיר.

איזה סוגים של מבנים ניידים יש?

מבני עץ – נפוצים בעיקר בארה”ב, קנדה ומדינות סקנדינב ובארץ משמשים בעיקר עבור צימרים בצפון או מבנים בעלי אופי ייחודי. היתרון במבני עץ הוא בעיקר יתרון טרמי לאזורים קרים, אבל בחום של ישראל היתרון הנוסף שלו הופך להיות העיקרי – עיצוב מדהים שלא ניתן להתעלם ממנו ובטח שלא לשכוח.
בעניין המחיר מבנה מעץ יכול להיות יחסית יקר יותר מפאנל מבודד או קרוואן אמריקאי מהסיבה הפשוטה שמדובר בחומר טבעי שנמצא בטבע בכמויות מוגבלות ומחירו נע ונד לפי עונות השנה ולכן תמיד שומר על מחיר ממוצע גבוה יחסית ובטח לאחר שעובר מספר ידיים עד שמגיע ליידי הצרכן.

קרוואן אמריקאי – נשמע אמריקאי אבל בהחלט היה גם נפוץ בישראל בעיקר בשנות ה-70.
השימוש העיקר שלהם הוא בד”כ למגורים אבל גם נפוץ למשרדים וחדרי הכנה לעולם הקולנוע.
איכות החומרים לא גבוהה כמו מבני העץ וישנם כאלה שהושקע בהם הרבה זמן וכסף כדי לשפץ ולהביא אותם למצב אופטימלי, הם יכולים להגיע למחירים של עשרות אלפי שקלים ועדיין לא באיכות הגבוהה ביותר למחיר.

מבנים מפנל מבודד ומתכת – השולט בישראל ובמדינות חמות תודות לאיכות החומרים ולמאפייני בידוד חסרי תקדים אל מול המחיר, המשקל ומהירות העבודה עם לוחות מפנל מבודד.
מבנה נייד מפנל מבודד ניתן לבנות על גבי רצפת בטון יצוקה או דק מעץ המיועד להשמת משקל והם מורכבים על ידי צוות הומיז במקצועיות רבה ובזריזות תוך יצירת קונסטרוקציה חזקה המחזיקה לאורך שנים רבות ללא שום בעיות או תקלות. עלות הפנל המבודד מתחיל באלפי שקלים בודדים ומטפסת מעלה ככל שעולות הדרישות, בין אם מדובר בעובי הפנל (פנל מבודד עבה יותר יבצע בידוד איכותי יותר מפני חום וקור) או אפילו בחיפוי החיצוני שלו.

על מה עוד צריך לחשוב כאשר קונים מבנה נייד?

אפילו שאנחנו בישראל וקיימת אצלנו תרבות ה”יהיה בסדר” עדיין מדובר במדינת חוק וחשוב לשים לב
שהוצאת את כל האישורים הרלוונטיים מהרשויות הושלמה לפני תחילת השמת המבנה הנייד, כידוע לפי החוק לא ניתן להציב מבנה ללא מתן כלל האישורים המתאימים. שימו לב שהכנתם את האזור בו אתם מעוניינים להניח את המבנה הנייד, דאגתם להגביה את השטח על מנת למנוע הצפות מים, יישרו את השטח המיועד על ידי פילוס של כל פינות המשטח והכינו גישה ליצירת תשתיות חשמל, ביוב ומים.


אנחנו בהומיז דואגים להכל, תכלס חוץ מפגישה איתנו לא צריך כלום – אנחנו נדאג לכל חלקי הבנייה מחלק מתן האישורים ועד לחיפוי המבנה בעיצוב ייחודי, צרו איתנו קשר עכשיו ותוכלו ליהנות משלל שירותינו עם איכות מקסימלית בעלות מינימלית.

עוד תוכן שיעניין אותך

בניית בית פרטי בבניה קלה

חושבים לבנות את הבית הפרטי שלכם ולא בטוחים באיזו שיטה לבחור? ככל שהעולם מתקדם לעבר פתרונות בנייה יעילים וידידותיים יותר לסביבה, בניה קלה מציעה חלופה

בניית וילה עם בניה קלה ?

שוקלים לבנות את וילת החלומות שלכם, אך מודאגים מהזמן, העלויות וההשפעה על הסביבה? מה אם הייתם יכולים לקבל את הווילה המושלמת שמתאימה לסגנון, להעדפות ולתקציב

מה שלבים לבניית וילה?

בניית וילת חלומות היא מסע מרגש אך מורכב המשלב מגוון רחב של גורמים, החל מהניצוץ הראשוני של רעיון ועד לליטושים הסופיים של הבית המדהים שלכם.