Notice: Undefined index: options in /home/homeisco/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
סוד הבית הנע – הכול על מבנים יבילים - בנייה קלה - הומיז קבלן בניה קלה מומלץ ביותר בצפון, מרכז, השרון ודרום.

קבלן רשום מס' 32535

הומיז
הומיז

חברת הבניה הקלה המומלצת בישראל

סוד הבית הנע – הכול על מבנים יבילים

Facebook
Telegram
WhatsApp

מבנה יביל, פירושו בפשטות – מבנה נייד. כעת, בוודאי עולה בעיני רוחכם תמונה של קרוון, או ביתן צבאי לוהט בקיץ ומטפטף בחורף.
אולם, כאשר אנו מדברים היום על מבנים יבילים בהקשר של בניה קלה, אנו מדברים על מבנה ללא גלגלים, שהורכב רובו ככולו במפעל- ואז נלקח אל השטח המיועד והותקן בו.

מבנים יבילים בשיטת בניה קלה יכולים להתאים לשלל מטרות ושימושים – החל ממחסן או יחידת דיור, דרך בניה קלה על הגג ועד לבית פרטי שלם.

עלות בניה קלה למ”ר היא נמוכה משמעותית מעלות בניה קונבנציונלית, ולכן מבנים יבילים הם אפשרות חדשה ומרגשת לבניית בית החלומות שלכם, או להרחבת הבית או המשרד.

אבל רגע, מה זה בניה קלה בכלל?

הכוונה היא לבניה טרומית – בה הפעולות העיקריות המבוצעות ב”אתר הבניה” הן חפירת היסודות, ואילו בניית והרכבת המבנה כולו נעשית במקום אחר – במפעל. לעיתים, יורכבו באתר עצמו גם קונסטרוקציות מעץ או פלדה עליהן יורכבו בהמשך הקירות, ולעיתים גם הקונסטרוקציות נבנות במפעל – או אז באמת יובל אל האתר בסופו של דבר מבנה שלם וגמור לחלוטין (או בקיצור- מבנה יביל). כעת רק נשאר לחבר את יסודות המים והחשמל – והבית מוכן!

קירות הבית עשויים שתי יריעות פח הממולאות ביניהן בחומר בידוד. בניגוד למבנים הצבאיים המיושנים שדמיינו קודם – מבנים יבילים בימינו הם לחלוטין מבודדים בפני קור וחום ואטומים בפני נזילות, דליפות ורטיבות.

ישנן שיטות נוספות לבניית הקירות. למשל- בניית קונסטרוקציה מחוזקת בשטח, ועליה הלבשת חומר אוטם כגון גבס או לוחות בטון בטכנולוגיות מתקדמות (לוחות אקווה פנל, לוחות מתוצרת ג’ימס הארדי האוסטרלית, ועוד).

כמובן שחומרי העבודה עומדים בכל התקנים, כגון “תקן אש” (תקן 931 הבודק עמידות של חומרים בפני אש).

את קירות המבנה מחפים בחומרים דקורטיביים שונים כגון קרמיקה או טיח – כך שממש לא ניתן לדעת שזהו מבנה יביל שנבנה בצורה לא שגרתית. בסופו של התהליך – הוא יראה כבית רגיל לחלוטין.

בנוסף, אם נעשה שימוש בקונסטרוקציה מפלדה דקת דופן או בניצבים מחוזקים – ניתן גם לעשות חיפוי אבן.

כמה זה עולה לנו?

הדבר תלוי כמובן בשלל פרמטרים, והתמחור גמיש בהתאם לא רק למבנה המוזמן (בניה טרומית בית פרטי שלם, או מחסן בניה קלה, או יחידת דיור למשל), אלא גם בהתאם לבחירות של חומרי הבידוד, החיפויים ועוד. ישנן כמובן גם עלויות הקיימות בכל בניה מתועשת או מסורתית – ריצוף, מטבח, ארונות וכו’.

היה ולקחתם קבלן בניה קלה אשר מרכז אצלו את כל התהליך משלב התכנון ועד קבלת המפתח – ייתכן ותקבלו הצעת מחיר גורפת המכסה את כל העלויות כולן, או הצעות מחיר נפרדות לכל תחום (השלד והמעטפת החיצונית ; עבודות הגמר והמערכות כגון דלתות, חיבור לחשמל וכו’ ; חומרי הגמר כגון ארונות אמבטיה ומטבח, ריצוף וכו’).

זכרו שגם במוצרי הגמר ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים בהתאם לשיקול ולבחירות העיצוביות. אפשר לבחור בריצוף שעולה 90 שח למ”ר או 300 ש”ח למ”ר, אפשר להתקין דלתות פנים בעלות של 650 ש”ח לכל אחת או בעלות של 2000 ש”ח, וכו’.

ניתן לדבר על עלות בניה קלה למר בקווים עיקריים.

תוספת בניה קלה – מחירים למ”ר יכולים להתחיל מכ – 1700 ש”ח למ”ר עבור תוספת חדר או מחסן בניה קלה.

בניה קלה יחידת דיור או תוספת בניה קלה מקירות רב שכבתיים ינועו בין כ-2000 ש”ח למ”ר עד כ-3000 ש”ח למ”ר.

בניה טרומית של בית פרטי שלם, מוערכת ב 5000-6000 ש”ח למ”ר.

כלומר, בהערכה כללית מאוד- בית מגורים של 100 מ”ר, יעלה בסופו של דבר כחצי מיליון ש”ח. הסכום אולי נראה גבוה על הנייר, אך יש לזכור כי הוא נמוך משמעותית מעלות בניה מסורתית של בית פרטי! 

בנוסף, היות והעבודה מתבצעת באופן מסודר במפעל, אין הפתעות בשטח, והמחיר שנקבע מראש – הוא המחיר הסופי, ללא תוספות בלתי צפויות.

לפרטים נוספים על עלויות, תכנון ועוד- פנו אלינו לצוות הומיז, ונשמח לעמוד (ולנוע…) לשירותכם.

עוד תוכן שיעניין אותך

בניית בית פרטי בבניה קלה

חושבים לבנות את הבית הפרטי שלכם ולא בטוחים באיזו שיטה לבחור? ככל שהעולם מתקדם לעבר פתרונות בנייה יעילים וידידותיים יותר לסביבה, בניה קלה מציעה חלופה

בניית וילה עם בניה קלה ?

שוקלים לבנות את וילת החלומות שלכם, אך מודאגים מהזמן, העלויות וההשפעה על הסביבה? מה אם הייתם יכולים לקבל את הווילה המושלמת שמתאימה לסגנון, להעדפות ולתקציב

מה שלבים לבניית וילה?

בניית וילת חלומות היא מסע מרגש אך מורכב המשלב מגוון רחב של גורמים, החל מהניצוץ הראשוני של רעיון ועד לליטושים הסופיים של הבית המדהים שלכם.

בניה קלה על הגג

יש לכם שטח פנוי על הגג, ואתם נמנעים מלבנות עליו תוספת בניה, בגלל הפחד מרעש, לכלוך, תקציב מנופח וזמן עבודה ארוך? הגעתם למקום הנכון!  שיטת