Notice: Undefined index: options in /home/homeisco/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
תוספת חדר בניה קלה – מחיר והסברים - בנייה קלה - הומיז קבלן בניה קלה מומלץ ביותר בצפון, מרכז, השרון ודרום.

קבלן רשום מס' 32535

הומיז
הומיז

חברת הבניה הקלה המומלצת בישראל

תוספת חדר בניה קלה – מחיר והסברים

Facebook
Telegram
WhatsApp

המשפחה גדלה, ואתם זקוקים לחדר שינה נוסף עבור הילדים? אולי ברוח הזמן התחלתם לעבוד מהבית, ואתם צריכים חדר עבודה – וכמה שיותר מהר? או אולי אתם רוצים לשדרג קצת את הבית ולהוסיף יחידת הורים מרווחת ומעוצבת עם מקלחת מפנקת וחדר ארונות?

בשיטת הבניה הקלה תוכלו לקבל תוספת חדר מכל סוג – תוך פרק זמן מינימלי. ניתן לבצע בניית גג או בניה על הקרקע בשטח פתוח – ולקבל חדר חדש בבניה איכותית ושקטה, בתוך פחות ממחצית הזמן שהייתה נדרשת עבור בניית חדר זהה בשיטה הקונבנציונלית.

תוספת חדר בניה קלה מחיר:

עלות בניה קלה למר מושפעת ממספר פרמטרים. הראשון והעיקרי שבהם הוא שיטת הבניה. עבור מבנים פשוטים כגון מחסן בניה קלה או מבנים זמניים – ניתן להשתמש בשיטה של פנלים מבודדים. זוהי השיטה הבסיסית ביותר, וגם בתוכה קיימת סקלה של מחירים על פי חומר הבידוד וסוג הפנל (כאשר החומר הזול ביותר הוא בדרך כלל פנל פח במילוי בידוד קלקר).
אנו בהומיז נמליץ לכם לרוב על שיטת בניה קלה מהסוג האיכותי המתאים יותר לתוספת חדר ולמגורים קבועים. שיטה זו כוללת הקמת שלד פלדה, אשר עליו מולבשים פנלים שהוכנו מראש במפעל. גם כאן ניתן לבחור בחומרי בידוד שונים אשר ישפיעו על המחיר (כאשר הנפוצים ביותר הינם צמר זכוכית או צמר סלעים).

כאשר בונים תוספת חדר באמצעות קבלן בנייה קלה, אנו נתכנן עבורכם את השלד, נדאג לייצורו במפעל, ונשקלל את עלותו בתוך המחיר הכללי. על כן, נדבר כאן על המחיר הסופי למ”ר –


עלות בניה קלה למטר 2020 תתחיל מכ – 2300 ₪ למ”ר עבור סגירת מרפסת, או כ-3000 ₪ למ”ר עבור תוספת חדר. זאת, לעומת כ-5000 ₪ למ”ר עבור תוספת חדר בבניה רגילה.
פרמטרים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הינם חומרי החיפוי החיצוני (גבס, טיח, אבן וכו’), בחירת הריצוף, הסניטציה (אפשר לקנות ברז ב-400 ₪ או ב-2000 ₪…), עבודות הגמר והמערכות כגון דלתות, חיבור לחשמל וכו’ ; חומרי הגמר כגון ארונות אמבטיה ומטבח, ועוד.

אנו בהומיז נשמח לעזור לכם לתכנן תוספת חדר בניה קלה אשר יתאים בדיוק לצורכיכם, יעמוד בתקציב שלכם ויתחשב בתוואי השטח.

השלבים בביצוע תוספת חדר בניה קלה –

  1. תכנון, הגשת המסמכים הנדרשים וקבלת היתרי בניה. אנו נלווה אתכם כבר לאורך כל השלב הזה, כולל סיוע בענייני בירוקרטיה.
  2. הכנת שלד הפלדה במפעל- לרוב נשתמש בפלדה דקת דופן המיוצרת במפעל מייטק בשיטה חדשנית. הפלדה מעוצבת לצורת גלילים, אשר מקבלים כבר במפעל את צורתם הסופית (צורת ר’, קווים ישרים וכו’) ואת אורכם הסופי- בהתאם לתוכנית המבנה. כך, נחסך זמן עבודה רב בשטח, ונחסך גם שימוש בכלי עבודה מרעישים- מה שכמובן מקל מאוד על המתגוררים בבית בשעת בניית התוספת.
  3. ייצור הפנלים במפעל- תהליך זה קורה במקביל לייצור השלד.
  4. בניה משולבת- הכנת יסודות החדר בשטח, בשיטה המסורתית באמצעות בטון. שלב זה מתרחש במקביל לשלבים 2-3. כפי שניתן להבין- שיטה זו חוסכת זמן רב וכוח עבודה.
  5. הרכבת הקונסטרוקציה בשטח הבית וחיבור לתשתיות מים, חשמל וכו’.
  6. הרכבת הקירות (הפנלים), הגימורים החיצוניים והפנימיים (דלתות, חלונות, ריצוף, ארונות וכו’ וכו’) וחיפוי חיצוני של הקירות.

בין אם אתם מעוניינים בהוספת משרד קטן ללא סניטציה, חדר שינה גדול לילדים או יחידת הורים עם מקלחת ושירותים – צוות הומיז יעמוד לרשותכם כדי ליצור את החלל האידאלי עבורכם.

עוד תוכן שיעניין אותך

בניית בית פרטי בבניה קלה

חושבים לבנות את הבית הפרטי שלכם ולא בטוחים באיזו שיטה לבחור? ככל שהעולם מתקדם לעבר פתרונות בנייה יעילים וידידותיים יותר לסביבה, בניה קלה מציעה חלופה

בניית וילה עם בניה קלה ?

שוקלים לבנות את וילת החלומות שלכם, אך מודאגים מהזמן, העלויות וההשפעה על הסביבה? מה אם הייתם יכולים לקבל את הווילה המושלמת שמתאימה לסגנון, להעדפות ולתקציב

מה שלבים לבניית וילה?

בניית וילת חלומות היא מסע מרגש אך מורכב המשלב מגוון רחב של גורמים, החל מהניצוץ הראשוני של רעיון ועד לליטושים הסופיים של הבית המדהים שלכם.